Träningspass från...

... Sent till sent
- enklaste att säga, haha.
Men minns inte när jag började träna, men slutade köra träningen för 5 min sen.

Kört kinect, först bowling med fyra pers (Jag en av dem). Sen körde jag beach volleyball, sist körde jag tennis för mig själv. Spelade sedan tennis igen med pappa, Madde och Håkan (Pappas och Maddes kompis) - och jag vann över alla 3, dock står det alltid lika mellan mig och Madde så det kan ta typ från 10 min till 30 min för en match (Kanske lite överdriv) 

Fast det e kul med Kinect och träningen e lika bra som ett idrottspass och gympass, om inte bättre. :) Det e dessutom gratis! (y)

Nu ser man på när Pappa och Håkan spelar Kinect - och man får alltid ett gott skratt då, ha!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0