Promenad 6-7 km

Hade friluftsdag i skolan, idag.
Några åkte till Romme, andra åkte skridskor (Men fick reda att de inte behövt göra det, utan varit i stadsparken istället) occh andra gick promenad från Sunnersta till Studenternas. Och jag var en av dem.
Det var en sån otrolig fin miljö, men så sjukt jobbigt att gå i motvind hela vägen.
Jag och mina vänner kämpade att komma fram av två anledningar:
Vi låtsades att vara typ Aragorn, Frodo, Legolas osv för att orka komma fram, haha.
Sen att vi skulle få hamburgare när vi kom fram.




Det märks att våren e på gång! :)

Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Madde

så fint...hade ej kommit fram äm ;) Kram

2012-03-13 @ 13:00:17
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Felicia

Någon berättade att det var hela 9km, shit vad duktiga vi var alltså!! ;D



Legolas at your service!

2012-03-15 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0