Prao om ca 2 h

Jag vet inte.. Jag e inte speciellt nervös.. Kanske blir det när jag sitter på bussen. Men ändå.

Ska till kafét snart, och börja arbeta ideellt. Menmen..

Jag e trött just nu och klevu pp tio i sju, när jag skulle upp sju. Men kunde inte sova. Och sen vart vår yngsta katt väldigt gosig, så jag satt på golvet ett tag ute i hallen och gosade med henne när jag egentligen skulle göra mig i ordning. Men hon är så söt och skulle följa mig vart en jag gick och allt :) ♥

Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning, och sedan sätta mig och skriva på min bok som det går ganska bra med! :D
Har börjat renskriva den nu också på datorn, så att det inte blir så mycket att renskriva sen. Har liksom skrivit över 40 sidor och bara renskrivit 6 sidor, haha ^^

Aja, ni får ha det en bra morgon! Det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0