Osäker på skrivandet...

Har alltid varit en sånhär person, att när jag väl bestämmer mig för att jag ska skriva en bok och verkligen vill skicka ut den till bokförlag och så... Tar det stopp till slut.
Jag blir osäker på om jag verkligen ska fortsätta, om detta blir bra, om folk ens kommer att gilla det. Och dem som läst boken bara säger att den är bra för att jag ska fortsätta eller bli glad.
Jag har idéer och hela boken i huvudet, men när jag funderar på att skriva ned dem, tycker jag inte att dem blir bra. Att det blir för överdrivet.. Eller?
Folk säger att jag har en begåvning när det gäller att skriva och jag har alltid fått bra betyg i Svenska, så det är inte det som är problemet. Det är min osäkerhet, right?




Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Madde

Man är sin värsta fiende när det kommer till kritik. Kram

2012-03-11 @ 21:08:36
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: johanna

svar: ja gör du de :)

2012-03-12 @ 18:05:59
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0