Öland & Göteborg

I sommar, då vill inte jag åka utomlands (Eller ja, jag vill. Men man måste faktiskt tänka på pengarna i första taget).
Så istället vill jag åka till Öland, till Stenvik och Alvaret. Bada i Östersjön osv.
Sen vill jag också till Göteborg, kolla runt i stan och leva livet!

Skulle vara sjukt underbart, haha.


Igår hade vi en liten utflykt. Jag, mamma, mormor & morfar. Vi åkte först till Tuns i Almunge, kollade runt där och jag fastnade för dem underbaraste och antikaste möbler. Men köpte jag någe? Nepp.
Sen satte vi oss och åt i värdshuset i Almunge. God mat, men jag åt för snabbt så jag blev mätt nästan direkt.
Efter det åkte vi till ett fik i Fjällnora.
Jag älskar verkligen Fjällnora, så fin miljö och allting.

Konversation när vi åkte från Almunge till Fjällnora.
"Vi skulle ju kunna svänga och åka till Arlanda. Sen ta flyget till Paris och fika där. Dem har många caféer."
"Jo tack, gärna morfar!"

Haha, helt underbart ^.^

Nu kanske vi ska ta en sväng till Knivsta, hälsa på brodern min och hans flickvän, och sedan kanske åka till Arlanda. Hehe..

Ni får ha det bra idag! :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag kidnappar dig om du åker till Göteborg >:3 8DD



Om jag inte går vilse, heh. varit hur många ggr i gbg som helst, men går vilse på 2 sekunder ^__^

2012-03-25 @ 22:20:21
URL: http://www.lookavampire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0