Morgontrött och uttråkad



Nästan nyligen klivit upp, trött och är uttråkad.
Kunde inte fortsätta sova och orkade inte ligga kvar i sängen, så jag klev upp och sitter nu och lyssnar på musilk från musikalen "Jekyll and Hyde", som är fantastiskt bra. Älskar låtarna!

Funderar på om jag ska sätta mig och skriva på min bok, som jag bara har 105 sidor kvar att skriva på, haha.
Eller sätta mig och läsa.
Vet inte, svårt val. Båda e lika roliga, om man säger så.

Vi får se vad man hittar på :)

Vad ska ni göra den här gråa dagen? Eller ni kanske har sol?

Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Sandra ~

Sv;

1. Pga att jag varken orkar eller har lust att uppdatera en blogg just nu. Dessutom har jag en annan blogg (har länkat den här ovan om du vill se o läsa).

2. Kände för det.



:>

2012-03-19 @ 13:58:10
URL: http://itsamystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0