Miss the school

Orkar för tillfället inte åka ner till kafét, och börja arbeta. Jag börjar visserligen sent, men det är inget roligt. Trodde faktiskt det skulle vara så sjukt mycket roligare. Men icke..
Och så kommer jag hem sent idag också, börjar elva, får sluta tidigare för att jag ska gå på en kurs (Yay!) som slutar 19.00.
Man orkar egentligen inte, men saknar skolan och alla kompisar osv, så kursen får bli min skola nu. Även fast det bara är en dag i veckan..
Antar att det bara är att bita ihop och göra tråkiga arbetsuppgifter.


Det värsta med praoen också är att man inte har så mycket att göra. Får mest stå stilla och stirra än att göra något annat. Orkar inte igen, och inte imorgon eller på fredag... Så glad att man inte har paro under helgen eller i 2 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0