Family Reunion

Vi tog en tripp till Arlunda och träffade även på min syster som jobbade där på Max. Hon slutade halv 2 och vi kom dit ungefär tio i ett, så vi gick runt lite innan hon träffade på oss och vi alla satte sig och fikade tillsammans på Waynes coffe.



Fikdags
 Jag och syrran tog Coco Sunshine från Naked Juice Bar. Älskar den smoothien, så god! :D Och hon var snäll och betalade smoothien för mig också.
Och Choklad muffins, mums!
Min bror Kim med syrrans glasögon ;)
Syrran, brorsan och hans flickvän Johanna :)
Fotograf: Min systeryster
Fotograf: Min systeryster (Posen blev inte den bästa, haha. Satt och skrattade och skulle precis göra en pose när hon fotade. Blev ju.. väldigt bra! Har gjrot bättre ;) )
Fotograf: Min systeryster (Mi Madre! (Översättning på svenska från spanska: Min mamma)

Med andra ord, vi hade det kul. Gick runt lite i souvenir butikerna och jag kände mig som en turist där. Och fikat var gott!
Och nu vill jag bara lägga mig raklång i sängen och sova. Orkade typ aldrig gå upp imorse egentligen.

Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0