Uppe före tuppen...




(Bilder från nyår, 2011-2012)

Nu har jag varit vaken före tuppen.
Väckarklockan ringde kvart över sex och den skrämde bokstavligen skiten ur mig. Kanske för att jag inte hade en aning om att det var så hög volym på den, men ändå.

Och nu sitter jag och väntar uttråkat på att tiden ska gå så att jag kan dra ner till bussen för att sedan vara i skolan.

Och skulle gärna vilja ha frukt och grönt just nu, skulle göra mig pigg! :)

Förresten, är färdig med bilden på Rinzler, och jag blev nöjd, även fast det inte var exakt likadan - men orka vara härmare. Man vill ju vara lite egen ;) 

Ska även ta med mig kameran till skolan idag och sedan fråga om jag får fota min "affisch" liknade bild, så att jag kan lägga upp den här på bloggen =)  

Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0