Take a rest for a while

 Märks att jag gillar hundar ;)




Nu har jag i alla fall fixat alla affischer, förutom Harry Potter and the deathly hallows postern, men eftersom mitt finger protosterar så vägrar jag hänga upp den för tillfället.

Och jag är helt slut, så ingen damsugning, damma eller tvätta golvet blir idag. Alltså blir det imorgon. Samt så ska jag ha Supernatural maraton imorgon, bara ta det lugnt och försöka bli frisk från min förkylning!

Ha en bra kväll på er :)

Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Awesome väggar! :D

Krya! :) <3

2012-01-04 @ 12:28:02
URL: http://www.lookavampire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0