Sorry för dålig uppdatering

Verkligen ledsen för dålig uppdatering, men skolan kommer före, och sen har jag bara inte haft lust att blogga.


Känner att jag har smått otur: Igår, vrickade jag båda handlederna, idag var vänstra lite bättre men den högra ville bara få ondare. Och för några minuter sen knäckte jag till den, så jag kan inte alls påstå att jag har ont.

Har i alla fall öppet hus på lördag, ska självklart baka till det, för att sedan bli fotad som "modellbilder". Sjukt kul må jag säga :D


Aja, nu ska jag ta och vila handleden så att jag inte får så ont i morgon i skolan, hehe.

Ha det gött och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Madde

hmm, va jobbigt...får gipsa hela armarna ;) Kram <3

2012-01-23 @ 20:43:12
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0