Soon: School






Ska snart till bussen för att sedan åka till skolan jag längtar till, men ändå inte. Och jag är lite tvärtom dem andra: Dem längtar till skolan för kompisar och inte lektionerna. Jag längtar till lektionerna och inte så jättemycket till kompisarna som man kan träffa på fritiden istället. (True story, sorry)

Visst, jag längtar till kompisarna, ja, men mer till lektionerna. Vill visa lärarna vad jag kan och sånt.
Samt så är vissa lärare OCH kompisar lite "klängande" nästan. Typ upprepar saker man försöker glömma från det förflutna - blir lite svårt att glömma då, eller hur? He he..

Ni får ha en bra dag! =)
Det ska jag ha i alla fall, och efter skolan ska jag snabbt åka hem till Madde och Pappa. :)  



Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: madde

Vilka fina bilder gumman<3. Kram

2012-01-12 @ 07:39:15
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0