Rita! =D

Påbilden idag, började jag med en s.k affish (Rätt så stor och samma storlek som en vanlig grund affish).
Och jag fick ta en egen bild (som jag ritat) att måla av på witheboard tavlan, och jag är redan stolt över den trots att det är mycket kvar. Personen är klar, håller på med muren nu och jag ska göra ruiner nedanför muren - spökstad.


Och nu ska jag pröva mig på att rita Rinzler från Tron:Legacy


 
(Bild från google.se)

Jag har aldrig ritat från Tron förut, och det är ganska svårt som det ser ut. Men ska ändå våga mig på den, så säg lycka till eller spark i baken, ni väljer ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Bryt ett ben :D random teater-motsvarighet c; ^^

2012-01-23 @ 21:09:34
URL: http://www.lookavampire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0