Hallå samtalet?!




Sökte prao plats i tisdags, och jag sitter bara och väntar och väntar och väntar på samtal från dem två praoplatserna! Funderar på att skaffa ännu en prao plats, göra min plan C (Plan A och plan B har jag redan gjort, he he). Och jag är inte direkt tålmodig heller - måste lära mig det för sjutton!

Annars är det ju fredagen den trettonde. Dagen började inte så jätte bra, men träffade Tilia på bussen så vi satt o snackade minnen, roliga stunder.
Sen så hade man ju med och motgångar under dagen (during the day, meheh..) Har haft både tur och otur idag, fast jag har inte haft riktigt otur som jag brukar ha, typ:
* Gå in i dörrar som är precis bakom mig
* Snubblar vid mattkanten och mina egna fötter
* Går in i väggen
* Typ bara ramla av ingen anledning alls
* Ramla av stolen
Och en massa grejer

He he...

Men hoppas ni haft en bra dag :)

P.S Har även kommit på en ny roman/novel utan av någon helt plötslig tanke. Satt i korridoren i skolan, fullt med ljud överallt, hade hög musik i öronen och hade pennan, suddet och blocket framför mig. När man väntade på att lektionen skulle börja kom man upp till 4 sidor - stolt hittills. Och storyn är helt utan handling också :)


Men nu får ni fortsätta ha en bra kväll, det ska jag ha =)
Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: madde

Ring upp dem igen. Kanske har glömt eller haft fullt upp. Kram

2012-01-14 @ 09:11:30
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Madde

sv:God morgon:) Jaha, då kan det bli lite svårt:S Kan icke mamma hjälpa dig att hitta dem? Vi kan också leta om du vill:) Kram

2012-01-14 @ 10:23:19
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0