En kreativhjärna kan bli för mycket ibland...



Bilderna tagna den 14 Januari 2012, i Sunnersta


Ligger hemma från skolan idag, med en helsikes mensvärk som gör att jag knappt kan sitta upp.
Trots det försöker jag göra läxan på datorn, trots att det gör ont att sitta upp.

Och känner att jag har så mycket saker jag vill göra,
* Skriva en ny skräckbok
* Vara privatmodell (igen)
* Vara med i en film, så som statist eller skådespelareska
* Spela in låtar
* Göra läxor och saker vi inte ens gjort ännu i skolan
* Sitta o rita

Dock orkar jag inget utav dem.  Så det känns som om jag har ett litet problem här, he he..


Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uhh mensvärk :c

Själv har jag problem med migrän... -.-

2012-01-17 @ 16:00:39
URL: http://sandraamidala.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas du får utlopp för dina ideér. Kan ej hjälpa dig med punkter, förutom den ena ;)

Åh, älskar när det är is på växter! Kram <3

2012-01-17 @ 22:23:07
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0