Bort! Bort! Bort!

Vill så gärna få bort min "förkylning" eller enligt min vän, början på bihållsinflammation...
Fast tja, jag vägrar ju vara hemma från skolan, så jag är kvar i skolan trots allt. Kämpa måste man alltid göra! (y)

Min engelskalärare var omtänksam och snäll mot mig i alla fall, på sista lektionen.
Vi skulle sitta vid datorerna o skriva på sin uppsats, jag satt i en fåtölj bredvid min kompis och försökte vila, men det var för mycket ljud. Jag reste mig upp för att hjälpa min kompis med engelskan, när min engelskalärare säger:
"Men vännen då, inte bra att du börjar få bihållsinflammation. Klä dig varmt och bli frisk under helgen!"
Efter några få minuter, reste jag mig upp från fåtöljen igen för att återigen hjälpa min kompis, men jag håller på att ramla och min kompis säger:
"Ta det lugnt, Fredrika!"
Min engelskalärare:
"Snälla du, svimma inte! Vill du lägga dig ned någonstans o vila?"



Eftersom vi egentligen redan hade slutat och så, så tackade jag nej och när jag kom hem, la jag mig direkt i sängen och somnade, och vaknade till en kvart innan alarmet skulle ringa på grund av att min kompis skickade ett sms till mig.

Men måste säga, har en av världens bästa lärare! (y)

Kommentarer
Postat av: Madde

Så skönt gummna :) <3 kram

2012-01-22 @ 11:40:01
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0