"Teater"- dag, snart




Imorgon, på fredag, ska vi ha stilbytardag i hela skolan, och varje klass har ett eget tema.
Min klass har ett ganska stort tema - Disney - och jag ska vara Mulan.
Tänkt att fota hur jag kommer se ut, och sedan uppdatera efter skolan med den bilden.

Den som kommer klä sig bäst, vinner tydligen ett pris - kan säga redan nu att jag inte kommer klä mig bäst, men jag har platta skor som Mulan har, en slags kimono - dock har min mönster på - sen fluffiga byxor osv.

Snart ska jag dra till skolan :)

Kram

Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina bilder! ^^

2012-02-16 @ 17:59:05
URL: http://concordes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0