Smycken


Från vänster till höger - Ormarmband, en liten "anitk" ring, tre halsband (Dramaansikte, rörlig döskalle och ett silverkors med svarta "diamanter" i, ett svart armband med en döskalle och silverkors.

Märks att jag gillar smycken, och dem på bilden är inte dem enda jag har. Och jag vill ha mer (Galen i smycken) ;D

Just nu halvligger jag i soffan med datorn i knät, och ser på när pappa spelar kinect och har rätt så tråkigt faktiskt.

Har ni det bra ikväll? :)


Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga smycken alltså

2012-02-10 @ 16:56:02
Postat av: Christina

cool tröja, vart har du köpt den?

2012-02-10 @ 16:56:27
Postat av: Hanna

Sjysst frisyr du har:)

2012-02-10 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0