Möblerat om





Så som mitt rum såg ut förut, kändes det trångt och litet.
Men efter att ha släpat bort en stor fåtölj som tog plats, flyttat bokhyllan, byrålådan, sängen och skrivbordet och även tagit bort en pall - så tycker jag att rummet blivit rörligare och större.
Trots det, har jag lagt dit två saker, ett staffli och ett litet sängbord, samt slängt ner alla böcker på golvet, haha.
(Angående med möbleringen, jag har inte ens planerat hur jag ska ha rummet, bara fått tiden att gå ;) )

Mitt dröm rum är att ha böcker som skrivbord, och staplade lite överallt, mina bilder på en hög och mina berättelser i en annan hög. Haha kreativ tjej you know ;)

Och nu ska jag ta det lugnt, har fått ont i axlar och rygg efter att ha släpat på den tunga fåtöljen som tog ett tag att flytta ut till hallen. Ska hoppa in i en dusch snart och sen försöka ta en sväng förbi biblioteket innan man drar till badhuset och ska försöka ha kul där.

Vad ska ni göra idag då? :)

Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Madde

Blev ju jätte bra:) kram

2012-02-22 @ 07:32:00
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0