One of the greatest day

Har ju som sagt varit hos min brorsa och hans flickvän, och måste få säga - det är en av dem bästa dagarna.
Träffade på min brorsas flickväns lillasyster och hennes pojkvän, så vi satt i köket och pratade om allt mellan himmel och jord, medan alla andra satt i vardagsrummet och pratade. Så ja, kan nog säga att man skapade kontakt och blev vänner, även hade skoj. Dessutom trodde dem också att jag gick i gymnasiumet, måste säga att jag gillade deras reaktion när jag sa att jag gick i åttan, haha.

Aja, gillade verkligen dagen, men det fanns en nackdel dock!
Min brorsa och hans flickvän hade blivit tvugna att lämna tillbaka deras hund Attilo då han hade varit för aggresiv, lite synd.
Men dem skulle skaffa en ny hund.


Bjuder en bild på mig själv innan jag åkte iväg:

 (Nej, jag är inte fjortis..)

Tycker ni att jag ser ut att vara en gymnasie elev?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0