A Wonderful yesterday





Igår var jag hos pappa och min styvmamma, åt både lunch och middag där, spelade wii och busade med katterna. Underbart roligt. Gick även på en fotopromenad med Madde, och fick dock bara en bild, med otroligt dålig kvalité, men skyller på min mobil.

Var ju bara tvungen att fota katterna också, dock fick jag aldrig en bild på den tredje katten.

Ska egentligen vara i skolan, men hostar otroligt mycket och är helt tung i huvudet, så det blir hemma till att vila och hoppas på att man kan åka till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, du kan verkligen skylla på mobilkameran, den är inge bra:( Hehe, kanske bra att du icke fick någe kort på Bambie, hon ser ändå så elak ut jämt på bilder ju:) Krya på dig. Kram

2011-11-24 @ 09:47:25
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0