We Wish You A Merry Christmas!









"Julen handlar inte om godis, glitter och vem som får vad.
Den handlar om att ge oss vårt hjärta och göra nån' glad"


Har då nyligen klätt granen hos mamma - och jag fick göra det helt själv *glad* :D

Och på fredag blir det att klä granen hos pappa istället.


Julavslutning imorgon, och jag har redan bestämt min julsminkning, mina kläder, smycken o frisyr (bara bra, right?)

Kommer kännas tungt att lämna skolan i tre veckor, men det kommer kännas mer skönare att få vara ledig, ta det lugnt och fira jul med familjen. 

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Madde

vadå, tänkte du klä granen här? Jag som lovar katterna ;)Kram

2011-12-20 @ 20:54:37
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Andrea

Awesome! ^_^

Älskar 'dikten' (om det nu är en dikt? o.o) ^^ <3

2011-12-23 @ 01:33:18
URL: http://www.lookavampire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0