Värsta Lucia Dagen hittills..




Måste ärligt få säga att det här var min värsta och sämsta Lucia hittills - och har aldrig haft någon dålig Lucia på fjorton år..

Vad ska man börja med?
Lucia tåget var gulligt, men dem hade fel låtar och Lucian gick sist in och sist ut (Hon ska egentligen komma in först och komma ut först), samt att Lucian stod och höll sig för skratt - dåligt..
Vår Drama lärare (Som ärligt talat är hatad av nästan alla elever, inkl. mig) stod och sjöng med nedanför scenen så att dem i Lucia tåget knappt hördes.

Sen på Hemkunskapen gick läraren ifrån flera gånger så vi som behövde hjälp fick inget. Samt att jag fick F i hemkunskapen trots att jag gjort mitt bästa.

På bussen påväg till Julshowen som tog två timmar, fick min kompis (Låt oss kalla henne Emma) mig att gråta utan att hon brydde sig. När vi klivit av och stod i kö för att få komma in till Julshowen, stod mina två kompisar Emilia & Johanna och kramade om mig och tröstade mig. Skönt att ha några äkta vänner i skolan i alla fall.

Det är nästan så att jag inte har lust att åka till skolan imorgon pga min vän "Emma"...
Men aja, får göra det bästa av situationen..

Hoppas ni haft en bra Lucia! :) ♥




Kommentarer
Postat av: Madde

Jobbigt att hon fick dig att gråta. Ignorera henne och försök undvik att sitta brevid henne på bussen. Tänker på dig <3 Kram

2011-12-13 @ 16:33:26
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Felicia [G A R G A L W E N]

Julshowen tog ju bara en timma! :P

2011-12-14 @ 20:46:17
URL: http://gargalwen.blogspot.com
Postat av: Madde

VI får sätta vita papper på fönstrena på julafton annanrs så blir det lite vitt ;)

2011-12-16 @ 10:55:17
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0