23 December



Snart är det 24 December, bara en dag kvar. Och då är det Jul, Kalle Anka, Julmat och julklappar. Längtar smått,
men har ändå en känsla om att mina presenter jag köpt inte kommer vara tillräckligt eller så... Känner mig lite smått panikslagen över det, men det är nog inge att oroa sig över.




Och nu på morgonen, satt jag o Pappa och spelade 500, och gissa vem som vann?
Jo, jag. Fick ju i nån omgång 190 poäng (som ni ser på bordet - jag har den sidan med knektarna och damerna) ^_^


Ni får ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Tilia

SV: Aa jag gillar oxå bilden jätte mkt min kompis är sjukt duktig på att rita!

Kram :D

2011-12-23 @ 12:27:40
URL: http://tiliaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Har samma känsla om julklapparna, men som mamma sa 'Det är egentligen barnen som får julklappar, inte de vuxna. Alltså är det du som ska få julklappar, för oss spelar det inte lika stor roll.'

+ Julen handlar inte om vem som får vad, utan att göra någon glad ^^ <3



Awesome! 8D (y)

2011-12-23 @ 12:47:08
URL: http://www.lookavampire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0