Series!

Eftersom jag har tråkigt och inte har något att skriva, så får det bli en liten "Interljuv"-aktig grejs. Fast om serier. Hope you gonna like it! :)


1. Nämn en tv-serie där du sett alla avsnitt minst två gånger?
ANGEL - Var besatt i den serien förut, haha  

2. Nämn en serie som du aldrig skulle kunna missa ett avsnitt av (som går på tv nu)? Måste vara Supernatural - även fast jag inte ser den på tv, utan på datorn. Sett alla avsnitt som finns ute och väntar på den 16:e avsnittet i säsong 7 som kommer ut 16 mars.

3. Nämn en skådespelare som skulle kunna få dig att vilja titta på en tv-serie? Jensen Ackles, Misha Collins, Amy Ackers och Sarah Michelle Gellar, även James Marsters  

4. Nämn en skådespelare som skulle kunna få dig att INTE vilja titta på en tv-serie? Oj har ingen aning faktiskt. Om jag inte gillar någon skådespelerska/skådespelare, lägger jag inte namnet på huvudet, haha.

5. Nämn en tv-serie som du kan citera från? Supernatural! Vissa citat från Angel och även Buffy the vampire slayer 

6. Nämn en tv-serie som du gillar men som ingen annan tycker om? Typ Supernatural, känner ingen förutom en, som gillar den serien. I alla fall bland dem jag känner dvs.




7. Nämn en tv-serie som du brukar nynna introsången till?
När intro sången "Carry on my Wayward son" kommer i Supernatural, Friends introt och Angel

8. Nämn en tv-serie som du tycker att alla ska titta på? Supernatural, Angel och Buffy

9. Nämn en tv-serie som du äger på dvd? Första säsongen av Buffy the vampire Slayer, 1:a 2:a & 3:e säsongen av Angel, Första säsongen av The Simpsons, alla Friends säsonger,

10. Nämn en skådespelare som startade sin karriär i ett annat forum och senare överraskade dig med sitt skådespeleri i en tv-serie? ingen aning ^^

11. Nämn en tv-serie som du gärna vill börja titta på i framtiden? Dark Angel & se The Walking Dead från första början och sedan ta om alla avsnitt jag missat.

12. Nämn en tv-serie som du fick sluta titta på för att det var så dåligt? Vampire Diares

13. Nämn en tv-serie som har fått dig att gråta flertalet gånger? SUPERNATURAL, självklart. Gråter Dean, gråter jag. Gråter Sam, gråter jag. Gråter någon, gråter jag. Haha.. Även i Buffy the vampire slayer, och säkert i Angel också.

14. Nämn den senaste tv-serien som du tittade på? Tittade nyss om på Supernatural, säsong 1. Men nu ser jag just nu på ett av dem mer nyare avsnitten av The Simpsons.

15. Nämn din favoritgenre när det gäller tv? Sci-fi, utan tvekan. Så som Supernatural, Buffy, Angel, The Walking Dead






16. Nämn den första tv-serien som du blev besatt av?
Sailor Moon från första början, men Angel kärlek i första ögonkastet. Sprang hem från skolan bara för att kunna se avsnittet, kl 16.00 på tv:n. Haha, missade kanske någon få avsnitt och när jag gjorde det, började jag gråta. Haha!

17. Nämn en tv-serie som du önskar att du aldrig tittat på? Vampire Diares, tror jag. Och True Blood

18. Nämn den konstigaste tv-serien som du tyckt om? Hm.. Det finns 3 st, Supernatural, Angel och Buffy. Men alla tre e sjukt roliga men även lite konstiga. Men fortfarande, bästa serierna jag någonsin sett.

19. Nämn den roligaste tv-serien som du tittat på? Det finns många, men Supernatural är nog jag måste säga att det e det roligaste när dem har the brothers times. Älskar broderkärleken mellan Sam och Dean, och båda har ju bra humor. Så ja, Supernatural.

20. Nämn den tv-serie som kan skrämma dig mest? Jag har svårt att bli rädd för serier och filmer.
Men kan säga något som är ärligt, men som inte går ihop. Supernatural kan skrämma mig ibland, med plötsliga scener, eller om det e clownscener *livrädd tjej för clowner* eller flygscener osv. Så när de har med fobier som jag e rädd för, då blir jag rädd. Så ja, Supernatural.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hade du varit i närheten av mig hade jag strypt dig lite för att du inte tycker om vampire diaries hmpft :c



Fast, ioförsig, smaken är som baken c; ^_^

2012-03-25 @ 22:36:59
URL: http://www.lookavampire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0