Bokmal





Favoritbok! Inga protest.
Och måste säga att Johan Theorin är en underbar författare, en av mina favoritförfattare. Älskar hans stil när han skriver.

Under skolans raster har jag suttit och läst i boken, och även på lektionerna *För att upplysa er: Jag fick läsa klart två kapitel (På 2 sidor) under matten och eftersom biologin var helt oseriös, satt jag o läste*
Och jag e på del 2 nu, det e typ del 1 o del 2 i boken, har ingen aning om del 3 finns eller så, haha.
Men jag rekommenderar denna bok ! ♥


Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, precis som jag med min tegelstens-bok, inte orkat jobba i skolan idag (you know why), så har suttit och läst (och vikt papperssvalor, hehe :3) ^__^

2012-03-01 @ 22:25:57
URL: http://www.lookavampire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0