Becuse I got sick..

Blivit sjuk, tyvärr.
Blev det idag, sent på förmiddagen.
Fick tyvärr åka hem från skolan - hatar det! (Jag får nästan ångest om jag åker ifrån skolan, så imorgon ska jag banne mig till skolan!)
Men efter lite vila och glada tankar, mår man liite bättre :)

Köpt Sims 3 Rampljuset som har realase idag! :D
Samt så åkte jag ned till stan för att köpa biljetter till Hungerspelen, premiären!
Sjukt glad tjej right now, men inte skärskilt frisk, hehe.




Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Madde

Krya på dig <3 Kram

2012-03-09 @ 08:38:15
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0