Supernatural



Supernatural är verkligen världens bästa serie någonsin. Efter jag började se denna serie, så slutade jag kolla alla andra serier jag brukade kolla på. Så om man säger såhär: Jag ser inte på tv så ofta längre.


Bilden ni ser är från säsong 5, som jag såg klart på igår. Och nu är jag på säsong 6, och det är den sista säsongen jag har. Så har jag har inte riktigt lust att fortsätta se på Supernatural, men eftersom den är så bra, så kan jag inte sluta se den.

Så jag vet vad jag kommer göra på sista avsnittet på säsong 6 . Gråta!

Men jag rekommenderar denna serie otroligt mycket. I alla fall om ni gillar demoner, det övernaturliga, demonjägare, relation mellan bröder som båda två har en speciell roll att spela i slutändan.

Den får 10/5 stjärnor utav mig - vet att det är omöjligt, men jag tycker den är för bra. =)

Kommentarer
Postat av: helena

Tack snälla :). Ska vi följa varandra på bloglovin?

2012-01-07 @ 16:20:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0