Sankta Psyko

Vaknade mycket tidigare än vad jag hade hoppats på och kunde inte somna om heller - trots att jag var så sjukt trött - så jag satte mig och började läsa boken Sankta Psyko.
Och har inte kunnat släppa den förrens nu - men funderar på att börja läsa den igen. Gillar sättet som Johan Theorin skriver på och jag tycker huvudpersonen Jan e lite skum.. Men det e kul att läsa denna bok. Samt det e ingen svårläst text heller, men inte heller lättläst text. Och ännu en fördel med denna bok är att jag får igång min fantasi också.



Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer
Postat av: madde

Har icke du tillräckligt med fantasi redan? ;-) kram

2012-02-26 @ 13:40:57
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0