Japansk/Amerikansk förmiddag

Misu soppa, Nudelsoppa, té

Sjögräs godis, Räkchips och Ingefära godis
Allt där över, samt donuts och munkar.


Meningen idag var att åka till Wik och spela badminton för min skull, dock har det varit en hel del olyckor på vägarna på grund av all is, så det blev en tripp till Coop forum med mamma, och vi handlade på oss japansk mat, samt fyra donuts/Munkar (2 donuts och 2 munkar).
Och hyrde filmen The Bounter Hunter - sjukt bra enligt min åsikt. Med Jennifer Anniston, och genrén e självklart komedi, men också Action. 5/5 får filmen utav mig :)

Ha det bra :)
Inga bilder får kopieras utan tillstånd. Polisanmälning om jag ser att någon snott mina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0